ШАНОВНІ КОРИСТУВАЧІ ЕЦП!

          ЕЦП - електронно цифровий підпис 

        Тепер Ви можете використовувати електронну пошту для швидкої подачі звітності в ДПАУПФУ та Державний комітет статистики.

      Витративши всього 5 хвилин, Ви сформуєте, перевірите та відправите Ваші електронні звіти ( Декларацію по ПДВ, звіти по персоніфікації та інші), до відповідної інстанції! Крім того, інстанція, що контролює Вашу діяльність, надішле Вам квитанцію про прийняття та перевірку Вашої документації!

      "А як же паперові оригінали?" - запитаєте Ви.

      Використовуючи електронний цифровий підпис, Ви надаєте своєму електронному документу такої ж юридичної сили, як і звичайному - паперовому. Адже відповідно до Закону України "Про електронний документ і електронний документообіг" та "Про електронний цифровий підпис", підписаний ЕЦП електронний документ має всі необхідні реквізити юридично значимого паперового документа і не потребує підтвердження!     

      Маючи в наявності програмний комплекс "M.E.Doc" або "БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС" та електронний цифровий підпис, отриманий в "Українському сертифікаційному центрі", Ви можете обмінюватись будь-якою документацією - звітами, договорам, первинною документацією - з будь-якими контрагентами, в т.ч. і з держструктурами.

      Якщо Ви тільки починаєте працювати з електронною звітністю, то ми надамо Вам безкоштовну версію програмного комплексу "M.E.Doc" або "БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС" для подачі електронної звітності·в ДПАУ и ПФУ. Після придбання ліцензії на програмні комплекси Ви також отримуєте можливість подавати електронну звітність до Державного комітету статистики та отримуєте доступ до всіх бланків суворої звітності.


Комплект необхідних документів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0