«MEDoc»
- програмне забезпечення для
електронного документообігу.
Дозволяє використовувати всі види звітів, договорів, податкових та видаткових
накладних. Унікальність даного продукту дозволяє використовувати в створених
документах електронно цифровий підпис.
Використовуючи сертифіковану програму m.e.doc ви економите не тільки
гроші а й свій дорогоцінний час. Адже немає необхідності годинами простоювати в
черзі і спілкуватися з контролюючими органами. Тепер все це можна замінити
комфортним робочим місцем. Відправити звіти можна в будь-який державний контролюючий
орган, будь-то державна податкова інспекція, державний комітет статистики чи
державний пенсійний фонд. При цьому економите на купівлі паперу, папок і місце
на поличках в шафі для зберігання всіх первинних
документів.
Функціональність відправкою документів не обмежується,
використовуючи M.E.doc і
електронну пошту – отримуєте
можливість здійснювати обмін договорами, податковими накладними та актами зі
своїми партнерами, і
зберегти весь документообіг в одній системі. Витрачайте час з користю і «medoс». Але і це ще не все, якщо звіт не готовий, а у вас
запланована відпустка – не проблема, не варто через таку дрібницю затримуватись
на роботі. Достатьно звичайного мобільного телефону, таким методом можна
перевірити, підписати і відправити звіт, чи навіть прийняти смс-повідомлення
про отримання квитанції доставки звіту до контролюючого органу. Скористатись
цією технологією можна в будь-який час і в будь-якому куточку нашої планети.
Ми гарантуємо тільки
позитивні враження від користування M.E.doc